Tarjouspyyntö

Julkaistu 24.12.2020

 


! HUOMIO !


Tarjouksen jättöpäivää on palveluntarjoajien toiveesta jatkettu siten, että 12.1.2021 klo 18 mennessä tulleet tarjoukset huomioidaan päätöksessä. Päätös ostopalveluista tehdään 13.1.2021.


Esitettävä tarjouspyyntö liittyy Itälappilainen mikroyrittäjyys ja Covid-19 -hankkeeseen (S22079) ja se koskee itälappilaisille mikroyrittäjille suunnattua palvelukokonaisuutta huomioiden liiketoiminnan kehittämisen muutoksessa, yrittäjän jaksamisen ja hyvinvoinnin tuen sekä liiketoiminnan rahoitus ja tuki kokonaisuudet. Palvelu on yrittäjän tarpeeseen perustuva Covid-19 -kriisistä johtuva toimenpide, joka pyritään toteuttamaan mahdollisimman pian pyynnön esittämisestä. Tavoitteenamme on löytää laaja valikoima erilaisilla vahvuuksilla olevia palvelun tarjoajia.


Toivottavasti löydämme monipuolisen kattauksen rohkeasti ajattelevia palveluntuottajia, joilla on kiinnostusta ajatella asioita seutukunnan yrittäjien kanssa ja auttaa heitä voittamaan pandemiasta aiheutuneita haasteita.


Lue tarjouspyyntö tästä ja hankesuunnitelma tästä.


Tarjouspyyntöä koskevat kysymykset ja vastaukset:


Määräaikaan mennessä tarjouspyynnöstä on esitetty yksi tarkentava kysymys.


Kysymys: "Mitä tarjouspyynnössä mainituilla lomakepohjilla tarkoitetaan?"


Vastaus: Lomakepohjilla tarkoitetaan yrityksen tilanteeseen liittyviä arviointilomakkeita, yrittäjälle ja hankkeelle annettavia raportti- tai suunnitelmapohjia. Yleisesti kaikkea, mitä palveluntuottaja todennäköisesti tulee käyttämään palvelussaan. Tietysti otamme huomioon, että koronatilanne on kaikille uusi ja jokaista asiaa ei pystytä ennakoimaan aivan tarkasti. Tällä pyrimme löytämään seutukunnan yrittäjille sopivaa ajattelua.

Selaa uutisryhmää Etusivu